Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قصة المنقبة والنت
#1
قصة المنقبة والنت
قصة المنقبة والنت

انا متجوز وف نفس الوقت بكون لوحدي ايام كتير ف البيت من زمان (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)وانا بدور علي بنت او مدام امارس معاها ف الحقيقة من غير ادخول ادام ف كسسها لاني محبش اضر بنت ولا احب انيك مدام لان ف الحالتين هيكون فيهم ندم سواء للبنت او المدام وبردو انا مش احب اجيب واحده من اللي بتتاجر ف جسمه وتاخد فلوس انا احب البنت او المدام اللي عايزه متعه جنسية حقيقية(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) من غير ضرر ولا قلق ولا مقابل وطبعا بدور من زمان علي الانسانه دي ف النت ولقيت اكتر من واحده وجت لي البيت اكتر من صديقه وقضينا احلي وقت بجد اخر واحده اللي هحكي عنها النهارده هي مدام محترمة ولذيذة وجميلة اتعرفت عليها ف الشات وعرضت عليهااني عايز امارس معاها الجنس من غير دخول ادام طبعا هيا كان شئ غريب وخطير بالنسبة ليها وفي نفس الوقت هيا نفسها تجرب مع واحد تاني غير جوزها ومن غير ما تحس انها (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)عملت شئ صعب تنساه ووهوه انها تمارس من غير ما تدخله المهم هيا بالصدفه كانت منتقبة وعندها 26 سنه وفعلا جت زي ما اتفقنا وفضيت نفسي يوم من شغلي وكان البيت فاضي ولما دخلت الشقة سلمت عليها وكان الامر صعب ف الاول اني ارفع النقاب عن وشها لكن صبرت شوية لغية ما وافقت ولقيت بدر منور ادامي انسانه بالضبط شبه مي عز الدين ف جمالها ورقتها ابتديت اقرب لها وابوس خدها واضمها وهيا ابتدت تتجاوب معايا وبعد خمس دقايق تقريبا من الاحضان وبوس الشفايف نزلت علي رجلها اقلعها الشوز والشراب ولاني بحب الرجل الحلوة(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) والنظيفة ومن جمالها ابتديت ابوس قدم رجلها من تحت والحسه وامص صوابع رجلها من حلاوتها وهي كانت مفاجئة بالنسبة لها واتبسطت اوي وابتديت تسيب لي نفسهاوانا فضلت ابوس ف رجلها اكتر وارفع البنطلون اللي لابساه من تحت لغاية ركبتها والحس ف رجلها واعض ف سمانتها وهيا ف عالم تاني بعدين قمت قلت لها تعالي ندخل اوضة النوم وفعلا دخلنا وقلت لها سبيني اكتشف جمالك قالت لي لا انا هقلع عشان مش هتعرف(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) سبتها قلعت اللبس الخارجي وفكت شعرها الكستنائي الطويل ورحت حاضنها حضن فظيع ودوبنا ف بعض وارفع ايدها لفوق واشم تحت باطها اللي يجنن ورحت منيمها ع السرير وفضلنا نحضن ونبوس ف بعض وبعدين ابتديت اقلعا التي شيرت اللي لابساه والبنطلون بعد طبعا محايلة طويلة واقناع اني مش هخليها تندم لغاية ما سابت لي نفسها خالص وكانت لابسه من تحت كلوت اسود بكيني وسنتيان اسود يدوبك مداري الحلمة وربع صدرها انسانه جميلة بجد وريحته من غير برفان وهيا عرقانه جميلة ومفيهاش اي شئ يخليكي تبعد عنها المهم (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)رحت نازل تاني من اول كعب رجلها ابوس والحس فيها نقطة نقطة لغاية بين فخدها لدرجة انها ابتدت تطلب مني اني ادخله لكن طبعا انا ليا مبدأ معين ماشي عليه بس هيا نسيت لانها كانت ف قمة النشوة ورغم كده رحت بايس كسها من بره الكلوت ورحت سايبه وطالع علي بطنها الحس فيها وصدرها ورحت مطلع صدرها بره السنتيان والحلمة الجميلة لونها بني بس صغيرة وجامده وزي العسل فضلت امص صدرها وطبعا انا جسمي بين رجلها عمال احك ببتاعي وانا لابس بنطلون الترنج ورفعت ايده تاني ورا دماغها وفضلت الحس (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)وابوس تحت باطها الجميل ورحت قايم وقالبها علي ضهرها ومنزلها الكلوت بوست شوية ف ظهرها وبعدين نزلت علي هانشها ابوسه والحسه ورحت فاتحه بايدي دخلت صباعي شوية وبعدين دخلت لساني ف فتحة هانشها ابوس والحس فيه ورحت قالبها تاني علي وشها ورحت ابتديت الحس كسها اللي كان غرقان وطعمه مملح بس مش اوي وادخل صباعي ف كسها والحس فيه لغاية ما ارتعشت رعشة رهيبة وفضلت كده اكتر من ساعه لغاية ما فاقت خالص رحت قايم قالع البنطلون وحاطط بتاعي بين فخدها يحك ف كسها من بره وهيا تضم فخدها عليه وبعدين طلعته علي صدرها وضمت صدرها عليه وانا فضلت اروح واجي لغاية ما نزلت لبن رهيب علي وشها وصدرها (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)وهيا كانت بصراحه مبسوطة ومش قرفانه وده يمكن احساس جميل لما تلاقي واحده متقرفش من لبنك وبعدين دخلته ف بقه تمصه شوية لغاية ما نام خالص ورحت حاضنها شوية وقمنا نزلنا الميه علي جسمنا ف الحمام ولبستها بايدي حته حته وكان احلي وقت معاها بجد ومستني منها تلفون لاني ما اقدرش اتصل بيها عشان معملهاش قلق يا ريت تتصل تاني الكلام ده كان من اسبوع !!!!!!!!!!!!!!

قصة المنقبة والنت
قصة المنقبة والنت
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)